Få assistance til online marketing på et Adwords bureau

Skal din virksomhed have et boost på den online omsætning? Så bør du overveje din digitale marketing strategi. Du vil kunne øge sandsynligheden for at nå dine mål, hvis du inddrager Google Ads som en fast del af din online markedsførings plan, og det for færre midler end du ellers bruger på display og lignende kanaler. Med Google Ads kan du opnå eksponering, som med garanti vil skaffe dig flere besøgende og leads, og i sidste ende en større samlet kundebase.

Hvad er Google Ads?

Tidligere var Google Ads kendt under navnet Google AdWords, og dækker faktisk over det samme. Du har sikkert oplevet, at de første 3 – 4 resultater på en søgning i Google er forsynet med en lille etiket på hvilken der står ”Ad”. Dette betyder, at søgeresultatet ikke er organisk, men der imod indhold betalt af en annoncør.

Google Ads kan således give en top placering i søgeresultaterne, selv om du er oppe i mod hård konkurrence fra andre virksomheder med lignende produkter. Med Google Ads betaler du enten per visning eller per klik – og for den investering får du således både awareness og besøgende til din hjemmeside.

Kan jeg selv lave mine Google Ads?

Det kan selvfølgelig sagtens lade sig gøre selv at sætte sine Google Ads op, idet Google Ads i lighed med Google Analytics er et system, som er åbent for alle. Men hvis du ønsker, at dine Google Ads skal være optimale i forhold til dit spend, vil det hurtigt kunne betale sig at hyre et professionelt Adwords bureau til at håndtere denne opgave. Du kan for eksempel med fordel kontakte Adtimize, som har mange års erfaring med opsætning, monitorering og optimering af Google Ads. Adtimize kan hjælpe dig med såvel en online marketing strategi som med implementering af denne – læs mere på Adtimize.dk